Velkommen til kick-off

Portrettfoto av musiker Sol Heilo.

Sanger og mulitinstrumentalist Sol Heilo kommer. Foto: Bjørnar Strømsholm

Velkommen til kick-off

29. august er det kick-off for alle ansatte ved OsloMet. Meld deg på!

Rektor Christen Krogh ønsker velkommen til en sosial oppstart av semesteret på Rockefeller, 29. august kl. 16.00.

Meld deg på her (nettskjema.no). Påmeldingsfrist er 20. august.

Musikalsk fest

Med oss på festen er sanger og mulitinstrumentalist Sol Heilo, som sørger for at vi får en musikalsk opplevelse utenom det vanlige. Med seg har hun musiker og sivilingeniør Hanne Mari Karlsen.

Heilo var med å starte bandet Katzenjammer, og er også låtskriver, komponist og musikkprodusent.

Hvor er mine brødre?

Sahaya Kaithampillai og resten av gjengen i “Hvor er mine brødre" (oslomet.no) kommer også.

Som studenter ved barnehagelærerutdanningen, har de startet sitt rekrutterings- og rollemodellprosjekt som en del av OsloMets satsing på Holmlia. Samfunnet har ikke råd til at noen faller utenfor.

Få med deg et engasjerende innspill fra brødrene!

 Kickstart av høstsemesteret

– Dette blir en kveld der vi samles på tvers av enheter for å feire arbeidsmiljøet, ha det moro og la oss inspirere. Vi har en flott tradisjon ved OsloMet med å markere høstsemesterets start med et sosialt kick-off, sier rektor Christen Krogh.

Få med deg gode kolleger til en hyggelig kveld, der vi også skal hedre årets underviser og årets arbeidsmiljø.

Vi avslutter det hele med egen DJ og dansbar musikk utover kvelden frem til kl. 22.

Velkommen!

Les mer om programmet